Aanbod

In het proces van zoeken, bewust worden, je pijn tegen komen en groeien naar je bestemming loop ik graag met jou of jullie op.

Mijn aanbod

Individuele therapie binnen sessie

De basis van de therapie zijn mijn gespreksvaardigheden waarmee we bij de kern van je hulpvraag komen, daarmee verweven zijn de methodieken van de Gestalt, Voice Dialogue, Systemisch werk,  adem- en lijfwerkoefeningen en Psychosynthese die ik gebruik.

In de praktijkruimte is voldoende ruimte om aan het werk te gaan met de verschillende werkvormen.

Individuele therapie buiten sessie

Tijdens een buitensessie neem ik je mee de natuur in om naast het gesprek en de geïntegreerde methodieken ook te werken met de beelden die zich aandienen in de natuur. De natuur is als het ware een boek waarin je jouw eigen verhaal tegenkomt. Door je daaraan te spiegelen doe je verrassende inzichten op. Daarnaast helpt het om in beweging te zijn, daarmee ben je ook figuurlijk onderweg in jouw proces.

Aandachtsgebieden

Leren omgaan met angst

Lorem ipsum dolor sit amet, consectet adipisc elit, sed do eiusm por incididunt ut labore et dolore nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea sint occaecat cupidatat non proident, sunt in

Somberheid

Rouw om verlies

Therapievormen

Individuele Therapie

Ut aliquip ex ea sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia mollit natoque consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vitae, eleifend acer sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium consectetuer elit.

Relatietherapie

Groepstherapie

Therapievormen

Individuele therapie

Wanneer jouw vraag betrekking heeft op jouw persoonlijke situatie dan kan je bij mij terecht voor individuele therapie. We gaan dan samen op weg in het therapieproces, en ontdekken wat er voor jou nodig is om te ontwikkelen.

Relatietherapie

Jullie houden van elkaar, toch kan je soms ineens in een heftige ruzie terecht komen. Of zijn jullie gaandeweg de verbinding met elkaar kwijtgeraakt?
Ik kan jullie helpen om inzicht te krijgen in de onderliggende patronen zodat de liefde en verbondenheid weer kunnen groeien.

Groepstherapie

In de dynamiek van een groep kom je snel je persoonlijke thema's tegen. In de veilige setting van een kleine groep wordt je bewust van je patronen en kan je meteen ook oefenen met nieuw gedrag. Groepstherapie kan jou daarom effectief ondersteunen in het werken aan de problemen die je in je leven tegenkomt.